יום חמישי, 26 בינואר 2012

סלטים לשבת לחג או סתם יום של חול

ביקשתם אז אני מבצע.....כל הסלטים יהיו בפוסט הזה וחדשים גם יתווספו....שימו במועדפים ושתפו חברים......מתחת לכל תמונה יש קישור ישירות למתכון....תהנו
 
סלט אבוקדו מהיר






















סלט סלקים אפויים ועוד דברים טובים



סלט בלאגן בניחוח בלסאמי



מנגולד מרוקאי



סלק מרוקאי
 



מטבוחה
 
סלט גזר וכרוב בקלי קלות

סלט ביצים



הטרשי של מאיר אדוני
חציל שרוף בטחינה חמצמצה



חציל קלוי וכוסברה

חציל באריסה מרוקאית
     

חציל בלאדי בניחוח מעושן


סחוג ירוק

לימונים כבושים



פסטו ערמונים


זעלוק


צ'ימיצורי



סלט מלפפונים ובצל

סלט עגבניות חריף

סלט עלים

חציל שרוף בטחינה

ירקות כבושים בניחוח אסיאתי

ירקות כבושים מהירי הכנה

חציל בלאדי חמצמץ




טאבולה לבנונית

סלט תפוזים מרוקאי

גזר באריסה מרוקאית
אריסה מרוקאית - בסיס לסלטים 


סלט פלפלים מתוקים

סלט בריאות ברוטב פלפלים קלווים

פלפל חריף בתחמיץ

2 סלטים מכרוב סגול אחד

סלט כרוב מהיר במיץ תפוזים



24 תגובות:

  1. אחד אחד !
    אבל לגמרי אחד אחד !

    כל הכבוד אמנוניו המלך.

    השבמחק
  2. אנונימי31/5/12

    אתה מלך
    אני מאושרת שנתקלתי בבלוג שלך
    שרי

    השבמחק
    תשובות
    1. תודה :-)

      בתאבון

      מחק
    2. רחלי3/8/12

      נכוןןןןןןןןןןןן גם אנייייייייייי אחלה אתר תודה תודה באמת עושה לי חשק לבשל וגם ללמוד ונראה כי יש באמת מה ללמוד ואני רק בתחילת דרכי אם הבישולים מתאים לי רצח... תודה רבה למי שהכין ויצר את האתר

      מחק
    3. תודה רחלי...........בשביל תגובות כאלה נוצר הבלוג :-)

      מחק
    4. אנונימי1/4/13

      המטעמים קורצים וכנראהנתחיל לבשל לפיהם יישר כח על האתר
      מוטי

      מחק
    5. תודה רבה מוטי

      מחק
  3. אולי אתה מכיר את סלט הכרוב עם האריסה?
    יש בו דבר נוסף חוץ מהאריסה?

    השבמחק
    תשובות
    1. וואלה לא מכיר סלט כזה.....שתפי אותנו שגם אנחנו נהנה :-)

      מחק
  4. נראה מעולההההההה

    השבמחק
  5. אנונימי15/8/12

    אמנון אני רוצה להודות לך. אני מחפשת כבר המון זמן שינויים מרעננים לשולחן השבת, ועכשיו אני יודעת שבני הבית יתפעלו מסלטים חדשים, ומרעננים. אצלנו בבית נוהגים להכין בין 10-12 סוגי סלטים, וכול שבת את אותם הסלטים, הם אומנם טעימים מאוד, אבל כבר קצת משעמם לי. ישנם סלטים שבעלי לא יוותר עליהם בשום אופן, אבל ישמח לקבל עוד כמה סלטים חדשים. אז שוב תודה, ושבת טעימה!!!

    השבמחק
    תשובות
    1. תודה לך....לעונג הוא לנו

      מחק
  6. יהודית17/1/13

    תודה רבה על השיתוף! נראה מעולה ((-:

    השבמחק
  7. כל הכבוד לעדה המרוקאית
    וכל מי שלומד\ת ומכין\ה מעולה

    השבמחק
  8. אני לא מרוקאית אבל אני אוהבת את האוכל מכינה לבנזוג שלי שהוא כמובן מרוקאי ואפשר להגיד תענוג לא מזהים מי מכינה האמא או אני חחח אני רוצה להגיד תודה לכל הסבתות או האמאות המרוקאיות שאפשר רק ללמוד מכן

    השבמחק
  9. בת-אל16/10/13

    אמנון... הסלט תפוזים עם הזיתים.. סבתא שלי ז"ל הייתה מכינה את זה ... פשוט מעדן.. תודה!!!

    השבמחק
  10. אנונימי23/9/14

    וואו
    חיפשתי סלטים לעשות לחג חשבתי שאלקט מכל אתר מתכון אחד.
    שישה סלטים מיוחדים רק מהאתר שלך
    סידרת לי את החג. פעם ראשונה שאני מגיבה לאתר מתכונים בכל 23 שנות חיי!!
    :)

    השבמחק
    תשובות
    1. תענוג לקרוא כאלה תגובות

      שנה טובה וחג שמח

      מחק
  11. אנונימי22/7/15

    חבל על הזמן , אין מילים , טעיםםםםםםםםםםם

    השבמחק
  12. אנונימי25/7/15

    איזה סלטים בטוב טעם כייף שיש בזה מבחר תודה

    השבמחק
  13. אנונימי13/12/15

    אמנון היקר אתה מעלה זכרנות של מטעמים מהילדות

    השבמחק