יום שישי, 6 במאי 2011

שמן זית וצדיקים - TERRAOLIVO 2011

טלפון שקבלתי מאריאלה פיקסלר להזמנה לארוחת טעימות לקראת ערב הגאלה לתחרות שמן הזית הבינ"ל TERRAOLIVO 2011 התבררה כאחד הערבים המוצלחים והמרגשים שהייתי בהם....אוכל מעולה שעוד מעט נתעכב עליו ואנשים .....ללא מילים ואוירה מעולה כשעל הכל מנצחים "מרום תקשורת"....אם זה היה הקדימון לתחרות אז אני ממליץ להקדים ולרכוש כרטיסים........

אז כך השנה זו השנה השניה שבה מתקיימת התחרות הבינ"ל.....מאות שמנים נרשמו לתחרות ממדינות מכל העולם......גם מלבנון ועוד שכנים נוספים.

התחרות תתקיים במלון ענבל בירושלים בין התאריכים 15-18 במאי. התחרות תכלול שלושה ימי שיפוט שתעשה ע"י שופטים בינ"ל, ועידה מקצועית בנושא שמן זית ותכלול גם טעימות שמן זית.....ב - 18/5 תתקיים ארוחת גאלה מפוארת בתפריט משודרג.....בניצוחו של שף המלון.....שף מוטי בוחבוט המדהים.....שיחברו אליו השף קונדיטור מיקי שמו והכוהנת הגדולה פיליס גלזר.

כל הרווחים מערב הגאלה יתרמו ל"בית של סוזן"  עמותה ירושלמית של צדיקים המשקמת בני נוער בסיכון, ע"י העסקתם ביצירת כלי אומנות ותכשיטים.

קיבלנו הסבר קצר ומרגש על העמותה, מטרותיה והפעילות שהי מבצעת עבור בני הנוער....פשוט מרגש .....היצירות אותם הם מיצרים ...מדהימים.....אין מילים......בטוח שאתקל בהם בקרוב.....ממליץ להפיץ ולנסות לעזור ולהכיר את העמותה.

לחברים שירכשו כרטיסים לערב הגאלה תוגש ארוחה מדהימה שרקח השף כאשר המוטיב המרכזי הוא שמן זית זני....אנחנו פחות הרגשנו את המוטיב המרכזי במנות.....אבל כמו שכבר תראו בתמונות מטה מי שיגיע יזכה לחוויה קולינרית בלתי נישכחת....תןדה לשף בוחבוט .......החלומות הלילה היו יותר מוצלחים בזכותך.

תודה לך אריאלה תודה טדי תודה רוטב תודה גברת O.K.....ותודה לכולם על ערב כלבבי טעים ואיכותי...יכולנו להשאר עוד שעתיים ולשוחח על הפורנוגרפיה הקולינרית הנהדרת שחווינו בערב.....תודה לשף מוטי בוחבוט ולכל צוות המלון...לי זה עשה טעם של עוד.....ואתם הגיעו לערב הגאלה תהנו וגם תתרמו למטרה נעלה....

מבחר המנות שיוגשו בערב הגאלה......מזכיר כל ההכנסות קודש עבור הבית של סוזאן....תהנו


 טרטר פורל ברנואז ירקות שורש ותלתלי בצל ירוק, אנדיב, תחמיץ הדרים

מלפיי כבדי עוף, צטני אגסים, צ'יפס שקדים בויניגרט ליים ושמן זית מזן נבאלי


נתחוני סלמון במשרה הדרים, קרם אפונה ברוטב יין לבן, זעפרן ושמן פישולין


פילה בקר מונח על תבשיל חיטה מזרחית ברוטב יין אדום ושמן נבאלי-----מנה שרק בשבילה שווה להגיע לארוחת הגאלה...החיטה אל-דנטה ומתובלת בדיוק....והפילה.....נימוח ועשוי בדיוק במידה

ספלי מוס שוקולד, פרופיטרול נוגט וקפה , סלט פירות וקינמון -קינוח אגדי מדהים....כדורון השקדים הזכיר לי זמנים נשכחים.....החיבור פשוט מושלם.....לא הורגש החיסרון של קינוחי הפרווה----מושלם---

מקרון תפוז, מרקיז שוקולד ברוטב גראנדין

6 תגובות:

  1. היה פשוט משגע! אנשים מדהימים סביב השולחן, אוכל נפלא ואווירה נהדרת!

    השבמחק
  2. חגיגה של צבעים וטעמים :)

    השבמחק
  3. טל מרום6/5/11

    תודה על כל הפירגון. אכן- הערב היה מושלם. המנות היו מדהימות. החבר'ה מקסימים. בקיצור- מי שלא היה שם הפסיד ובגדול!!!

    השבמחק
  4. אמנון המתוק,
    אם יש משהו שעשה לי את הערב אתמול זה אתה.
    אתה אדם מדהים, אתה אדם עם קסם אישי נדיר, אתה אדם עם לב בגודל שמזמן לא ראיתי.
    הכתיבה שלך ריגשה אותי ובעצם החזירה אותי לערב הקסום שעברנו אמש.
    אמנון, כתבתי קודם לטדי שאני שמחה שנכנסת לחיי, אז זה בול מה שאני רוצה לומר לך.
    אתה אחת מהמתנות הגדולות שקיבלתי מהיקום.
    תודה על הכל.
    הכל !!
    חיבוק גדול, ואני מקווה שהמפגש הבא יגיע מהר.
    אריאלה

    השבמחק
  5. ברוח ההשתפכות הכללית...עבורי זו הפעם ראשונה שאני פוגשת בפנים מאחורי חלק מהבלוגים והאתרים החביבים עלי ברשת. אני לא יודעת אם זו הייתה ירושלים עם אוירת הקודש באויר, או אולי האוכל המפוסל שהחליק בגרון בשלל טעמים וריחות... אבל כניראה שזו הייתה בעיקר החברה שהיתה פשוט מושלמת; אנשים יקרים שנושמים חיים ומדברים אוכל- פשוט תענוג צרוף. מלבד הטעמים של שמני זית משובחים, אני לוקחת איתי חברים חדשים לדרך. תודה אמנון, ותודה אריאלה על הטלפון וההזמנה, ותודה לכל הבשלנים היקרים שנקרו על דרכי במפגש. נעמתם לי מאוד.
    רינת מרוטב

    השבמחק
  6. כפרה- אתה צריך לשים פה את הכפתור של הפייסבוק עם לייק ושיתוף.

    השבמחק