יום שני, 13 בדצמבר 2010

ממולאים- פלפלים קישואים וכל מיני

אצלי בבית אוהבים ממולאים, זוגתי לעבודה, אני אחרי העבודה והילדים גם.

פעם בחודש אני חייב להכין סיר,  הטועמים טוענים שהם מוצלחים ביותר, אז הכנתי וצילמתי ותהנו מהמתכון

מצרכים

ירקות למילוי - פלפלי נהריה,תפו"א, עגבניות,גמבה אדומה,קישוא (עגול או רגיל) עגבניה, בצל,עלי כרוב (לפרק בעדינות ולחלוט במים חמים כ-5 דקות) -לא חייב את כולם,    אני מעדיף 1-2 מכל אחד.
1/2 ק"ג בשר בקר טחון (ניתן להחליף עד 1/3 מהכמות בחזה עוף טחון)
צרור כוסברה קצוצה
2 כוסות אורז (אני משתמש בבסמטי)
2 פלפלים חריפים קצוצים
כוס ציר עוף
3 כפות שמן קנולה


לעסק.......מנקים את הירקות ומכינים למילוי.....את מה שמוציאים מהבצל העגבניה והתפו"א אני קוצץ דק דק ומוסיף לתערובת המילוי.


מוכנים למילוי


תערובת המילוי....מכניסים לקערה את הבשר האורז, כוסברה, פלפלים חריפים וכף וחצי שמן ומערבבים,  מתבלים בכף פפריקה, 1/3 כפית משיה או מוסקט ומלח לפי הטעם.......אחרון חביב נכנס כוס ציר עוף ומערבבים עוב טוב את תערובת המילוי......המילוי מוכן.


מילוי לפני הערבוב

ממלאים את הירקות בתערובת, חשוב לא לדחוס על מנת שיהיה לאורז להיכן להידחס.....ומסדרים בסיר....


ממלאים ומסדרים בסיר

ממלאים 3/4 גובה מים,  מתבלים במלח פפריקה וכפית וחצי שמן....ניתן להוסיף ציר עוף או אבקת מרק למים.....מרתיחים את הסיר ולאחר הרתיחה מנמיכים לאש קטנה לכ - 3/4 שעה בישול עם מכסה סגור.

טיפים שלי להצלחה- למחרת הרבה יותר טעים....אני תמיד מכין ומכניס למקרר ולמחרת מגיש,    תוך כדי הבישול לקחת מהמים ולצקת על הירקות מלמעלה......

Bon appétit



Bon appétit

6 תגובות:

  1. אני מקווה מאוד שנשאר!

    השבמחק
  2. אנונימי18/12/10

    אבקת מרק פוי

    השבמחק
  3. אנונימי4/1/11

    איך אתה מצליח לרוקן כל כך יפה את הבצל ?????

    אודה לתשובה למייל שלי avner_r@012.net.il

    חבל מאוד שאין אפשרות להירשם לבלוג המעניין הזה עם כתובת המייל מאחר ואין לי אפשרות לעשות זאת כנדרש.

    תודה ובהצלחה,
    טליה

    השבמחק
  4. מישאל פומפיאנסקי8/1/11

    אהבתי

    השבמחק
  5. אפרת20/7/11

    אין אוכל ללא מרק עוף!!!!

    נראה טוב וטעים....

    השבמחק
  6. אנונימי1/12/12

    אני מבשלת את האורז עד לרתיחה ואז הוא לא מתנפח בבישול

    השבמחק