יום שלישי, 8 בנובמבר 2011

פולנטה סחוג ירוק

המזג אויר חם - קר לא עושה לי טוב.....והשפעת חוגגת אצלי,  אבל דווקא ימים כאלה הם סיבה למסיבה זה הזמן לרקוח מנות יפות וטעימות כי בבית יש לי את כל הזמן שבעולם.....והתרפיה שבבישול היא התרופה הכי טובה בשבילי.

לאחרונה סיפרתי לכם שהתחלתי להכין נקניקיות אורגינאל בבית,   אחד מהניסויים היו צ'וריסו שתובל בהמון שום קונפי ויין אדום,   בשלב הראשון שמתי נקניקיה אחת במחבת פסים לתוך תנור רותח והתחלתי לחשוב על תוספת ראויה לנקניקיה.

פולנטה תמיד רצויה כתוספת אך הפעם רציתי קצת לגוון אותה ולהתאים אותה יותר לצ'וריסו המתובל.....אז תקשיבו מה עשיתי....מי שלא אוהב חריף או כוסברה או שום מומלץ לו לעבור לפוסט אחר מי שכן אוהב ימצא מתכון לפולנטה שונה אבל מהנה ובניחוחות מזרח תיכוניות.....

לעסק.....2 פטריות פורטבלו נקצצו והוקפצו קלות במחבת עם מעט שמן זית .....התווסף לזה כפית סחוג ירוק מתוצרת בית (מתכון לסחוג ירוק)...הסחוג טוגן בדיוק 10 שניות.......שן שום כתושה הוכנסה גם לטיגון קליל של מספר שניות והמחבת ירדה מהאש.

1/2 כוס של קמח תירס,   וכוס וקצת של מים רותחים נכנסו למחבת והתחלתי לערבב......תבלו במלח ופלפל גרוס ותטעמו.....המרקם קבעו אותו ע"פ טעמכם בהוספה של מים.....הרבה מים יהיה דליל....כוס וקצת לדעתי זה אחלה,   תנו לתערובת לנוח 2 דקות וסדרו בצלחת.

כיאה לבלוג .........מעט צרמלה בצלחת יפה וגם טעים.

בתאבון.



הנקניקיה בתנור השום והשומן מבעבעים

2 תגובות:

  1. אמנוניו , משי כפרה עליק אנא, אני בטוחה שהמנה הזו היא כליל הטעימות בעולם (מכירה את מעשה ידיך), אבל אתה צריך להכין את זה שוב ולצלם עם קצת יותר תאורה, כי התמונה הראשונה עושה עוול למנה.
    התמונה השנייה סבבה.
    בראשונה- הנקניקייה נראית כמו משהו קצת אחר (ואתה מכיר אותי שנאי אומרת הכל... אז יאללה למפגש הבא אתה מביא ואנחנו מצלמים ואתה מחליף את התמונה).
    מי חולה על התחת שלך, אה?

    השבמחק
  2. תודה נשמתי.....מה לעשות כנראה אני טוב יותר בלבשל מאשר לצלם.....מתי שהוא כשיהיה כמה לירות פנויות נלמד לצלם אוכל בצורה מקצועית יותר

    נשיקות

    השבמחק