יום חמישי, 19 בדצמבר 2013

דלעת ערמונים אפויה במילוי בשר

דלעת ערמונים היא דלעת בגודל אגרוף וטעמה מיוחד וטעים טעים
 
את המסה למילוי נכין שתהיה דלילה יחסית נאפה כשעה בכיסוי ניר כסף ועוד 10 דקות ללא כיסוי.......בקיצור קלי קלות ומנה יפיפייה וטעימה מאד
 
מצרכים למילוי (4 דלועים)
 
1/2 ק"ג בשר
1 תפו"א מגורר בפומפייה ....הכי דק שיש
1 בצל בינוני מגורר דק דק
חופן פטרוזיליה קצוצה
4 עגבניות בינוניות אדומות מגוררות (ללא הגרעינים.....לפני הגירור נחצה ל-2 ונסחט ואז לפומפייה)
תבלינים......כפית מרק עוף.......כף פפריקה אדומה......כפית שטוחה ראס אל-חנות...מלח לפני הטעם
 
לעסק.......נשאיר חצי מכמות העגבנייה בצד ונערבב את המסה.......את הדלועים נשטוף במים ונחתוך לחצי.......את השפיץ נחתוך שיוכל לשבת ישר......ננקה את הדלועים עם כפית....
 
נמלא את הדלועים בבשר שהכנו בצורה שיבלוט מעט מעל הדלעת......למסה שנשארה לנו מהבשר נוסיף את העגבניות וחצי כוס מים......3 כפות שמן זית .....קמצוץ פלפל לבן ומלח
 
נסדר את הדלועים בתבנית ואת הרוטב הדליל נשפוך מעל......נכסה בנייר כסף ונכניס לשעה 200 מעלות ועוד 10 דקות ללא הכיסוי
 
מגישים עם כפית לחפירת הדלעת והבשר יחדיו
 
בתאבון

 

5 תגובות:

  1. אנונימי20/6/14

    יצא לי מעולה! תודה :)

    השבמחק
  2. רונית22/9/14

    אני מתכננת להכין את הדלעת ערמונית לראש השנה, אני כבר שמעת את התגובות שאני הולכת לקבל !!!! תודה על הרעיון ושנה טובה . . .

    השבמחק
    תשובות
    1. שנה דבש יקירה.....ספרי איך יצא

      מחק
  3. אמנון פחדתי שהסועדים לא יוכלו גם את הצלחת חחח . . . המון מחמאות והם רוצים שאני הכין את ה-דלעת ערמונים אפויה במילוי בשר שוב אז הבטחתי להכין לקראת היום הולדת שלי הקרוב נובמבר 8 . . . לגיסי שהוא צימחוני החלפתי את הבשר בטופו וירקות.

    השבמחק
    תשובות
    1. תודה יקירה.......כיף לא נורמלי לקרוא כאלה תגובות

      מחק