יום שבת, 2 ביולי 2011

MARABOO -ערב קסום

הכל החל בתחרות מתכונים של ערוץ האוכל בפיסבוק.....והמתכון שלי שזכה בארוחה זוגית במסעדת MARABOO  של השף יואב בר בר"ג.....

בנתיים במפגש האבירים פגשתי את השף שהתגלה כאדם מקסים לא פחות מהאוכל שיוצא מתחת ידיו....לא לשכוח הבנאדם זכה בקרב סכינים אליפות המסעדות....

אז הגענו אני וזוגתי וגילינו מסעדה עם אוירה נחמדה ואוכל מהטובים שאכלתי מאודי.....ואכלתי :-)

קרן המלצרית שהיתה נחמדה והסבירה באדיבות על כל מנה.....המטבח הפתוח עוד הוסיף לאווירה.....בקיצור מי שעדיין לא ביקר נא להזמין מקום....אני בטוח אהיה שם שוב...

פתחנו בשיפוד שייטל על חומוס ופלפלים קלויים   - מומלץ בחום
זוגתי הזמינה סלט רחוב.....התפו"א היה חלומי....השרי היה טרי כאילו עכשיו נקטף....
בסכ"ה תפו"א אבל צריך להיות גאון בכדי להגיע לטעם הזה
ניוקי כמהין שרק בשבילו שווה להגיע.....כל מילה נוספת תגרע
המבורגר טלה...מנה טעימה מאד אך גדולה....זוגתי נסתמה בשליש הראשון ואני זכיתי לסיים
פילה מוסר עם רוטב שורשים מדהים.....גם בפעם הבאה אני מזמין
 את המנה המושלמת הזאת
ולקינוח קרם קוקוס מצויין...למרות שאני לא משתגע על קינוחים

תגובה 1:

  1. אחחחחחחח, יא אחי, למה לא אמרת שאתה הולך?
    הייתי מצטרפת, בעצם עוד יהיו הרבה מאראבואים, לא?
    יופי של סקירה, יא אח מקסים.
    נשיקות לגיברת.

    השבמחק