יום חמישי, 24 במרץ 2011

כבדי עוף ופולנטה

ארוחת ערב מהירה שגם אנחנו וגם הילדים אוהבים זו אומנות להכין.....את המנה הפשוטה והטעימה הזאת כולם אהבו...

על פולנטה לא גדלתי ובפעם הראשונה שטעמתי אהבתי....מצויין עם בשרים קלים ומעט רוטב, אני הכנתי רק עם מלח ופלפל....

מצרכים

1/2 ק"ג כבד עוף נקי וצלוי (כשרות למי שמקפיד)
1 בצל סגול גדול קצוץ גס
כוס קמח תירס


לעסק....מקפיצים את הבצל במחבת עם שמן כ - 5 דקות....מוסיפים את כבדי העוף ומתבלים בכפית פפריקה, כפית כמון וכפית וחצי תערובת לקבב מזרחי של "חוות דרך התבלינים"....מקפיצים עוד 3-4 דקות ומכבים

לפולנטה מרתיחים 3 כוסות מים ומוסיפים תוך כדי ערבוב את התירס ממליחים ע"פ טעמכם ומפלפלים...3 דקות ומכבים למנוחה של 5 דקות....

מסדרים בצלחת ונהנים...אני קישטתי לעצמי בבצל ירוק...נראה לי שהקטנים פחות יתלהבו :-)

בתאבון

מעוניינים לקבל את המתכונים במייל כתבו לי ואוסיף אתכם לרשימת התפוצה amnon120@gmail.com


3 תגובות:

  1. שילוב מנצח !!!
    תמונה הורסת של המנה.
    נרשמתי לעדכונים.
    :-)

    השבמחק
  2. תודה אריאלה....לכבוד הוא לי

    השבמחק
  3. סוזי26/6/12

    פשוט מדהים כל מתכון מנצח בפני עצמו ....
    מרהיב טעים ומוצלח הכי חשוב!!!!

    השבמחק