יום רביעי, 16 במרץ 2011

דניס בשום וחמאה

מתכון פשוט מאד ואם אתם מסודרים בחנות דגים אז אתם מכינים את המנה בכמה דקות.....

ממליץ בכלל לדבוק במוכר דגים קבוע וקצב.....יעזור מאד להצלחת המתכונים.....סיפור קצר לגבי דגים.....אצלי בבית חובה היום שישי דג בדרך כלל בסגנון מרוקאי אך לא חובה....באחד מימי שישי עבדתי והגעתי יחסית מאוחר ל"דגיה" וארזו לי 2 מושטים....כשהגעתי הבייתה הבנתי שניסו להתפטר ממה שנשאר ודחפו לי דג "מסריח"......באותה שבת כמובן לא אכלתי דגים ומאז הם לא רואים אותי........בקרוב אכתוב פוסט על חנות הדגים שבה אני קונה...

אני הכנתי את הדג בחמאה אך ניתן להכין מנה לא חלבית ולהחליף את החמאה בשמן זית יוצא מעולה...

מצרכים

3 דניסים נקיים שטופים וללא ראש
ראש שום נקי
75 גר' חמאה איכותית
עגבניות

לעסק........ממיסים את החמאה ומוסיפים לה טימין טרי ומלח.....טובלים את הדג בתערובת ומסדרים בתבנית (עדיף פיירקס קטנה שהדגים יוכלו להיות ברוטב).....מפזרים שום.....ועגבניות.....עוטפים ברדיד אלומניום ולתנור חם לאפייה של חצי שעה.....לאחר חצי שעה מורידים את הכיסוי ואופים עוד 10 דקות.....תוך כדי אפייה לוקחים מרוטב החמאה ומרטיבים את הדג.....

מסדרים להגשה ויאמי

בתאבון ושבת שלום


מעוניינים לקבל את המתכונים במייל כתבו לי ואוסיף אתכם לרשימת התפוצה   amnon120@gmail.com


4 תגובות:

  1. אנונימי30/5/11

    סחטיין עליך
    יאמי

    השבמחק
  2. אנונימי24/12/12

    כמה שמן זית לשים? היכן קונים טימין טרי?

    השבמחק
    תשובות
    1. שמן 2-3 כפות וטימין נמצא בכל סופר באזור הפטרוזיליה והנענע

      מחק