יום רביעי, 27 בנובמבר 2013

ניוקי ברוטב עגבניות וגבינת קצח משגעת

אחרי יום עבודה בדרום החלטנו לקפוץ לחוות נאות בה ביקרתי לפני כשנה.....הינה מה שכתבתי אז
 
לאחר בדיקה של כמה גבינות העמסנו שקית ממבחר הגבינות של המחלבה וגם יין שווה במיוחד של הינן ארז רוטה מיקב.......רוטה את היעל 2009 תכננתי לשמור אבל נשברתי ועכשיו צריך לארגן עוד כמה בקבוקים מהטוב הזה.
 
כשהגעתי הביתה שף צחי מויאל העלה מתכון משגע של ניקי והפור נפל......הערב נאכל ניוקי......תפו"א אדמדמים נכנסו לתנור והשאר היסטוריה......השילוב של גבינת הקצח עם רוטב העגבניות ועלעלי הבזיליקום יצא פצצה
 
יאללה בואו ניגש לעסק.......אם תרצו להכין את הניוקי תוצרת בית המתכון שלנו פה שווה כל רגע בהשקעה לא קשה......אם זמנכם קצר גם ניוקי מוכן יכול להיות תחליף לא רע בכלל.
 
מצרכים לרוטב העגבניות
 
קופסת שימורי קוביות עגבניות......יש איטלקיות מעולות בשוק
3/4 כפית סוכר
קמצוץ מלח
1/4 כפית אורגנו יבש
2 כפות שמן זית
 
לעסק......מבשלים את כל המוצרים יחד 5-7 דקות......אני אוהב בגלל הילדים לטחון בבלנדר סטיק שלא יהיה גושים.....זהו הרוטב מוכן.
 
באו נחבר ברגע את המנה......במחבת נחמם מעט חמאה.......את הניוקי אנחנו מכניסים לסיר מים רותחים.........כאשר הם צפים אנחנו מעבירים אותם למחבת להקפצה של כדקה.......מוסיפים עם מצקת מהרוטב עגבניות להמשך הקפצה של חצי דקה ולצלחת.
 
עם קולפן אנחנו מגלפים עלים מהגבינה והקצח של חוות נאות (מומלץ בחום) אם אין תשיגו ואם עדין לא השגתם תשימו פרמזן וטיפונת קצח מעל ומעטרים במעט בזיליקום
 
בתאבון.....הצלחה מובטחת

 
 

מכינים את הניוקי
 
 

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה