יום ראשון, 17 ביולי 2011

KEDMA ברסרי כשר בירושלים

הביקור במסעדה החל מטלפון שאריאלה האשה עם הנשמה הכי גדולה בעולם התקשרה לשאול אם אני מגיע לארוחה בברסרי קדמה בעיר הקודש וכששמעתי שגם טל מרום מעורבת.......אז מובן שכל מה שתוכנן זז לטובת הערב....

אז כך......נוף מהמם שחבר לשף ערן בן-ארוש הוליד מסעדה חובה לכל ביקור בבירתנו.......

הנוף הנשקף מהמסעדה - מגדל דוד כנסיית נוטרדם וחומות העיר העתיקה


את הארוחה פתחנו בלחם הבית שהיה מעין פוקצה ולחם פרינה יחדיו....מעולה......המטבלים שהגיעו יחד עם הלחם....... הפילו אותי בעיקר האיולי לימונים כבושים שרק איתו יכלתי לשבוע....

היין שהוגש היה סירה 2010 של תשבי,  יין מעניין שיוכל להתפתח עוד בשנתיים הקרובות והתאים בול לארוחה

קרפצ'ו פילה בקר עם פיסטוקים


המשכנו לפילה מוסר שהיה להיט אבל....ירושלים ודגים לא מתחבר לי והמשכנו לריזוטו שכשאני נזכר בו אני בודק מתי אני פנוי לנסיעה לירושלים.....הריזוטו היה מדוייק  וכל מילה נוספת רק תגרע......

חציל בלאדי.....חבלז"י

המנה הבאה הייתה אנטריקוט.....חשבתי מה כבר יש לחדש.....אבל היה שווה ביותר הבשר היה נימוח ועשוי בדיוק במידה....והקרם שום עוד הרים את הבשר מעלה מעלה....

אנטריקוט וקרם שום

המנה הבאה הייתה שקדי עגל עם פטריות טרפש....שהם פטריות שגדלות בנגב וצריך להיות מאפיונר בכדי להשיג אותם טריות .......מנה מושקעת תזמינו איך שהתישבתם....

שקדי עגל ופטריות טרפש


הכבד אווז .....נו טוב לא אכתוב כלום....תזמינו וזהו.....

כבד אווז חם


לסיכום......תודה לשף ערן ולמסעדת קדמה על חוויה קולינרית......ממליץ בחום לבקר שם.....אני את משפחתי אקח בקרוב...לא פיר שרק אני אהנה.....תודה לכל החברים המקסימים שהיו איתי בערב...תודה לטל היפה ממרום תקשורת.....תודה לאריאלה על חוויה בלתי נשכחת.....ולסמדי על החברותה ועל הטרמפ הביתה.....יאלה חברים ביקרתם בעיר הקודש אכלתם בקדמה......הנוף והאוכל חוויה

תגובה 1:

  1. אנונימי20/7/11

    אמנון היקר, פוסט מקסים. תודה רבה על הפוסט ועל המחמאות. תמיד נשמח להזמינך ואני בטוחה שניפגש בקרוב. טל

    השבמחק