יום רביעי, 9 בפברואר 2011

כשרוצים מהיר וטעים -קציצות ושמפניון

אני בד"כ לא משתמש בפטריות משומרות,  הם אינם דומות כלל לפטריות טריות אבל......תמיד יש 2-3 קופסאות לחרום....... כשרוצים ארוחה מהירה וטעימה...

כשחזרתי מהעבודה לקחתי בשר טחון שהוספתי לו מעט שומן כבש לארומה.....תיבלתי בתערובות המצוינות של חוות התבלינים ויצא ארוחה מהירה וטעימה.....

אז מה אנחנו צריכים

1/2 ק"ג בשר טחון....אם בא לכם 30-40 גרם בשר כבש יכול לשדרג
1 בצל בינוני קצוץ גס
1 בצל קטן מגורר הכי דק
1 תפו"א קטן מגורר הכי דק
2 קופסאות שימורי פיטריות
2 ענפי סלרי
כמה עלי כוסברה קצוצה

לעסק......מתחילים הטיגון הבצל ולאחר כ - 4-5 דקות מוסיפים את הפיטריות והסלרי לטיגון לאחר 5 דקות טיגון מוסיפים חצי ליטר מים,  מלח וכפית "סאטה פרגיות" של חוות התבלינים.....מביאים לרתיחה ומנמיכים את האש.

מכינים את תערובת הקציצות......מערבבים את הבשר הכוסברה הבצל והתפו"א המגוררים....מוסיפים כפית תערובת קבב ים תיכונית (כבר הבנתם שאני אוהב את חוות התבלינים).....מגרדים לתערובת עוד 1/4 אגוז מוסקט וממליחים ע"פ טעמכם.

ביידים משומנות מכדררים קציצות ומכניסים לסיר הפיטריות......מבשלים עם מכסה סגור כחצי שעה ומסירים את המכסה לאידוי.....רוטב כמו שהבנתם צריך להיות סמיך ולא מימי.....בחרו תוספת והגישו.....אני הגשתי עם אטריות אורז....יצא מעולה......ולמחרת עוד יותר טעים.....

בתאבון
מעוניינים לקבל את המתכונים במייל כתבו לי ואוסיף אתכם לרשימת התפוצה amnon120@gmail.com


סאטה פרגיות (הצהוב) ותבלין לקבב מזרח תיכוני

4 תגובות:

  1. אנונימי13/12/12

    לא הבנתי איך להכין את הקציצות

    השבמחק
    תשובות
    1. זה מה שכתוב בפוסט.....מה לא מובן ואסביר

      מכינים את תערובת הקציצות......מערבבים את הבשר הכוסברה הבצל והתפו"א המגוררים....מוסיפים כפית תערובת קבב ים תיכונית (כבר הבנתם שאני אוהב את חוות התבלינים).....מגרדים לתערובת עוד 1/4 אגוז מוסקט וממליחים ע"פ טעמכם.

      ביידים משומנות מכדררים קציצות ומכניסים לסיר הפיטריות

      מחק
  2. אנונימי9/7/14

    ואם אין לי את התבלין הזה
    באלו תבלינים אני משתמש?

    השבמחק
    תשובות
    1. זה מתכון שנכתב לתבלין זה

      אפשר לנסות עם כמון וראס אל חנות

      מחק