יום שני, 5 בדצמבר 2011

קציצות בקר אורז וצנוברים

קציצות תמיד הולך.....גדלנו על זה וכמה שיותר.....קציצות שזורות בזיכרונות ילדותי כאוכל מפנק וטעים......כשבגרתי הבנתי שהפשטות ועושר הטעמים הם שחתמו זיכרונות טובים אלו.....ומנסה להנחיל זאת גם ליורשי העצר....... בינתיים הולך לי מצוין :-)

מצרכים לקציצות

1/2 ק"ג בשר טחון.....אני מבקש לטחון או טוחן בעצמי גם עם הבשר טיפונת שומן כבש
בצל קטן מגורד בפומפייה ...בהכי דק
תפו"א קטן אותו כנ"ל כמו הבצל
חופן פטרוזיליה קצוצה
כף שמן
תבלינים......קמצוץ מוסקט מגורר.....כפית פפריקה מתוקה......קמצוץ פלפל לבן ומלח ע"פ טעמכם

לעסק.......מערבבים את התערובת ונותנים לה לנול כמה דקות.... בינתיים מרתיחים סיר עם מים,  מכדררים קציצות בידיים משומנות וכל קציצה שוחה לה במים הרותחים כ - 4 דקות ויוצאת החוצה לצלחת.

כאשר גמרנו את הקציצות...מרתיחים בסיר 1/2 ליטר מים ומוסיפים להם כוס ציר עוף / ירקות או לחלופין כפית אבקת מרק....כף שמן....1/2 כף פפריקה...מעט פלפל לבן ומלח.......הקציצות נכנסות ל - 3/4 שעה למים המתובלים והרי לכם קציצות לתפארת....

אני הוספתי ליד אורז בסנטי עם צנוברים קלויים ומעט בצל ירוק קצוץ....והארוחה מושלמת

בתאבון


תגובה 1:

  1. נשמתי, אחרי שאכלתי מה שאכלתי אצלך, כל דבר שתעלה לכאן, גם אם זה יהיה דורבן ברוטב דה פוטה מארד - אני אגיד עליו אמן, ואם מדובר בקציצות, אז בכלל אמן ואמן !
    כפרה עליך !! שתיים לפנות בוקר עכשיו ותוך שנייה אני הולכת להוריד בשר טחון מהמקפיא (עד כדי כך אתה משפיע עליי ...)
    נשיקות לך, לגיברת ולילדים המדהימים שלך.
    אוהבת אתכם המון !
    ארי

    השבמחק