יום שלישי, 20 בדצמבר 2011

טחינת פרמיום - בקלייה איטית

כשפנו אלי לכתוב פוסט על טחינה חדשה הייתי סקפטי....מה כבר אפשר לחדש בטחינה....כולה טחינה, טעימה וחובה בכל בית אבל בואו לא נפריז......בסכ"ה טחינה.

הואואוייה שזוגתי פלטה בניגוב הראשון כבר הבנתי שמדובר במשהו אחר....סחיבה עם הפיתה ונדלקתי.....

אז מה היה לנו שם......בארכה,  משיק בימים אלה מוצר חדש: "שוואייה שוואייה", טחינה בתהליך הכנה ייחודי. השומשום המובחר עובר תהליך קלייה איטי ומבוקר המקנה לטחינה מרקם קטיפתי והומוגני ההופך אותה קלה במיוחד להכנה לצד ארומות וטעמים ייחודיים המתפתחים במהלך הקלייה הממושכת. 

תהליך קליית גרעיני השומשום הוא אחד התהליכים החשובים והמשפיעים על טעמה ואיכותה של הטחינה הגולמית המסורתית, ופיתוח המוצר ארך קרוב לשנתיים על מנת להגיע לטווח הזמן האופטימאלי הנדרש לתהליך זה.

איברהים בשיר, מנכ"ל ובעלים של "רושדי תעשיות מזון", חברת האם של בארכה, מסביר: "תהליך הקלייה הייחודי שפיתחנו הינו פריצת דרך אמיתית בתחום הטחינה. הצלחנו לפתח תהליך קליה המביא את הטחינה לאיכויות של מירקם וארומה שעוד לא היו כמותן. תהליך הקליה הארוך מאפשר לגרעיני השומשום המובחרים שלנו להיקלות מן הפנים אל החוץ, לאט לאט – "שוואייה שוואייה". הקלייה האיטית מעצימה את טעמם של גרעיני השומשום ומבטיחה תוצאה מושלמת. 

חברים בקיצור ולעניין...טחינה שווה  מתחילה להסתובב בשוק ומומלץ לנסות....למען הסר ספק לא קיבלתי כל תשלום שהוא על מנת להלל ולשבח.....הטחינה פשוט טובה.


 

5 תגובות:

  1. אנונימי21/12/11

    אין כמו טחינה של ג'אמל סוף הדרך

    השבמחק
  2. אנונימי21/12/11

    בוקר טוב!
    צודק, טחינה מעולם אחר. ניסיתי כבר הרבה סוגים,
    הטעם המרקם משהו מיוחד במינו.
    השבוע הסבא של החמודים הפתיע אותי עם קניה רצינית של טחינה בארכה..
    אבל לשים לב, לטחינה עם הפטרוזיליה יש רמת אשלגן מאד מאד גבוהה.
    חוץ מזה זה תענוג אמיתי.

    סבתא של החמודים

    השבמחק
  3. אנונימי21/12/11

    איזה כשרות?
    תודה

    השבמחק
  4. אני מסכים עם סבתא :-) 100%

    השבמחק