יום רביעי, 19 בינואר 2011

מרק פול ירוק וטחינה - "לא באמת מרק"

אני רוצה להכין משהו מהיר לארוחת ערב.....בודק איזה פרודוקטים יש למשהו לא מסובך.....ונופל על שקית פול ירוק קפוא....יכול להיות מעניין עם טחינה אל ארז שקניתי בסוף שבוע.

התחלתי לרקוח....חלטתי כ - 1/2 ק"ג פול, כאשר הוספתי למים מלח ומעט מיץ לימון........לאחר בישול של 20 דקות לערך הורדתי מהאש וקררתי קלות עם מים קרים.......קילפתי את הפול וריסקתי בצלחת עם מזלג....(הולך בקלות) הוספתי 3 כפות טחינה וחצי כוס מים פושרים......תבלתי במלח, לימון וכמון הזלפה הגונה של שמן זית .....קשטתי בכרוב ניצנים שכבר היה מבושל לטובת תוספת למנה (לא חובה בכלל).

קראתי למנה מרק אבל זה לא באמת מרק....מקבלים מטבל שדומה לחומוס אך דליל יותר ובעל מרקם מעולה.......אני התמכרתי....ולא נשאר כלום..

בתאבון

מעוניינים לקבל את המתכונים במייל כתבו לי ואוסיף אתכם לרשימת התפוצה amnon120@gmail.com

תגובה 1:

  1. אבא תסביר לי למה אני לא אצלך כשהדברים האלו צצים לך לראש!???!?

    השבמחק